Положення

про методичну раду

Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П. Д. Вернидуба

 

1. Загальні положення

1.1. Методична рада (МР) – це педагогічний колегіальний орган внутрішнього управління.

1.2. МР- створюється з метою вдосконалення змісту освіти та його навально-методичного забезпечення.

1.3. МР у своїй діяльності керується законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними документами Міністерства освіти і науки, наказами управлінь освіти і науки всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної, експериментально-дослідницької та інноваційної діяльності закладу.

1.4. Робота ради здійснюється на основі річного плану роботи навчального закладу.

1.5. У своїй діяльності МР підзвітна педагогічній раді закладу.

1.6. Засідання методичної ради проводяться за потреби, але не рідше чотирьох разів на рік.

1.7. Функції МР:

  • Створення й організація проблемних і творчих груп та обєднань педагогічних працівників;

· Координація всіх структурних підрозділів методичної служби закладу;

· Підвищення професійної майстерності й стимулювання творчого пошуку педагогічних працівників;

· Методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

· Удосконалення навчально-виховного процесу;

  • Навчання педагогічних працівників.

1.8. на розгляд МР виносяться актуальні питання здійснення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.

1.9. з кожного питання МР приймає рекомендації, які фіксуються в книзі протоколів.

 

2. Завдання та напрямки діяльності методичної ради

2.1. МР створена для розв’язання таких завдань:

  • Діагностики методичного забепеченя навчально-виховного процесу.

· Упровадження в практику роботи ефективних методів навчання та прогресивних технологій.

· Організація роботи з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду.

· Забезпечення методичного супроводу навчальних програм.

· Вивчення психолого-педагогічних проблем навчання та виховання учнів НВК.

· Організація в закладі пошукової, дослідницької роботи, спрямованої на розвиток кожного учасника навчального процесу.

· Розроблення та організація заходів з метою узагальнення та поширення передового досвіду учителів району та області.

· Організація творчого діалогу з іншими навчальними закладами з метою обміну досвідом та передовими технологіями навчання.

· Участь у атестації педагогічних працівників закладу.

· Сприяння професійному становленню молодих та новоприбулих вчителів.

2.2. МР організовує свою роботу за такими напрямками:

· Розроблення основних перспективних напрямів розвитку закладу.

· Організація роботи педагогічного колективу з реалізації методичної проблеми НВК.

· Діагностичне анкетування та моніторингове дослідження з метою вивчення стану освітнього процесу та професійних запитів вчителя.

· Вивчення результативності роботи методичних обєднань, творчих і проблемних груп.

· Аналіз результатів діяльності педагогічного педагогічного колективу, навчальних досягнень учнів з базових предметів.

· Організація звітності педагогів, бібліотекарів, керівників методичних об’єднань і творчих груп про результати діяльності.

· Організація наставництва над молодими та малодосвідченими вчителями.

· Розроблення методичних рекомендацій з метою підвищення ефективності та результативності праці педагогів, зростання професійної майстерності.

· Розроблення положень про організацію конкурсів та їх затвердження.

· Організація оглядів кабінетів, конкурсів професійної майстерності вчителів.

· Затвердження матеріалів узагальнення педагогічного досвіду вчителів закладу та рекомендацій щодо його впровадження.

· Організація проведення теоретичних семінарів, практичних конференцій, предметних та методичних тижнів.

· Обговорення власних методичних розробок учителів закладу, які претендують на присвоєння педагогічних звань.

 

3. Склад методичної ради

3.1. Головою МР є заступник директора з НВР.

3.2. до складу МР можуть входити члени адміністрації, керівники методичних об’єднань, керівники структурних підрозділів методичної служби, практичний психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, шкільний бібліотекар.

3.3. Склад методичної ради та план засідань затверджується наказом директора закладу один раз на рік на початку нового навчального року.

3.4. МР має право приймати рішення, якщо на засіданні присутня більшість її членів.

3.5.Для ведення протоколів рада обирає секретаря.

 

 

Посилання додати